Home StiriNews Brandurile Unilever: Investiții de 1 miliard de euro într-un nou Fond pentru climă și natură

Brandurile Unilever: Investiții de 1 miliard de euro într-un nou Fond pentru climă și natură

by Newsroom
25 views

Unilever anunță un nou set de măsuri și angajamente menite să îmbunătățească sănătatea planetei prin acțiuni care să combată schimbarea climatică, să ajute la protejarea și regenerarea naturii și la conservarea resurselor pentru generațiile viitoare.

Compania își asumă angajamentul față de zero emisii ale produselor până în 2039 – de la aprovizionarea cu materialele pe care le folosește și până la punctele de vânzare ale produselor lor.

Din punct de vedere al sustenabilității în raport cu lanțul de aprovizionare, Unilever va susține și va lucra cu o nouă generație de fermieri și mici proprietari agricultori, prin dezvoltarea de programe care să protejeze și să regenereze pădurile, solul și biodiversitatea.

Nu în ultimul rând, compania va colabora cu guvernele și alte organizații abilitate pentru a îmbunătăți accesul la apă în comunitățile care întâmpină dificultăți în accesarea resurselor de apă.

Pentru a avansa cu aceste acțiuni, brandurile Unilever vor investi 1 miliard de euro într-un nou Fond pentru climă și natură. Acesta va fi utilizat în următorii 10 ani pentru realizarea unor acțiuni de impact prin proiecte ce vizează reîmpădurirea, captarea carbonului, protejarea vieții sălbatice sau conservarea resurselor de apă.

Uniunea Europeană își propune să fie neutră din punct de vedere climatic până în 2050 – o economie cu emisii nete de gaze cu efect de seră. Acest obiectiv este în centrul Acordului Verde European și este în conformitate cu angajamentul UE de acțiuni climatice globale în temeiul Acordului de la Paris.

Mai multe detalii despre strategia Unilever și investițiile în branduri sustenabile puteți citi pe website-ul corporate al companiei: https://www.unilever.ro/

Photo Credit: www.unilever.ro

You may also like