Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, și Kaufland România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, aniversează 5 ani de parteneriat. De asemenea, cele două companii au colaborat și în dezvoltarea proiectului Cantina socială, inițiat de Kaufland România și Asociația Șansa Ta în 2021, un program social și de combatere a risipei alimentare, dedicat familiilor cu venituri mici și persoanelor fără adăpost, pentru care Glovo livrează lunar aproximativ 700 de mese comunitare.
Parteneriatul dintre Glovo și Kaufland România a început în august 2019 și s-a extins treptat, în prezent clienții având la dispoziție o gamă variată formată din 12.000 de produse din multiple categorii, precum legume și fructe; carne, mezeluri și produse congelate; lactate, brânzeturi și ouă; cafea, pâine și produse pentru mic-dejun; alimente de bază, dulciuri și snacks; băuturi; produse non-alimentare și produse de curățenie sau hrană pentru animale. Serviciul de livrare este în prezent disponibil pentru 130 de locații Kaufland din 58 de orașe, dintre cele peste 70 în care este prezent Glovo.
În plus, prin Cantina socială, proiect lansat în 2021, Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo până în prezent peste 19.000 de comenzi către ONG-uri și beneficiari din București. Kaufland România donează produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare, în timp ce Glovo se asigură că acestea ajung rapid la destinație. Numai în ultimele 3 luni, aproximativ 700 de comenzi au fost livrate lunar, în cadrul acestui program.
În ceea ce privește tipologia comenzilor plasate prin Glovo în ultimii 5 ani, printre cele mai accesate categorii din magazinele Kaufland în platformă se numără apa, fructele, legumele și lactatele. De asemenea, bananele au fost cele mai comandate fructe, în timp ce ceapa a fost leguma cel mai frecvent prezentă în coșurile utilizatorilor.
București, Cluj-Napoca și Timișoara, în topul orașelor cu cele mai multe comenzi
În topul orașelor de unde au fost plasate cele mai multe comenzi se numără București, Cluj-Napoca și Timișoara, urmate de Iași și Constanța, ziua de sâmbătă fiind cea în care se înregistrează cele mai multe comenzi.
De asemenea, potrivit datelor din platformă, cea mai scumpă comandă plasată pe Glovo dintr-un magazin Kaufland îi aparține unui bucureștean care a comandat produse de peste 7000 de lei. În același timp, titlul de cel mai mare fan îi revine unui utilizator din Slatina, care în cei 5 ani de la listarea magazinului în aplicație, a plasat, în medie, peste 3 comenzi în fiecare săptămână, cumulând un total de 877 de comenzi.
Totodată, Kaufland pune la dispoziția clienților prin Glovo un serviciu social de comenzi telefonice pentru livrare cu plata la domiciliu, dezvoltat inițial în pandemie, destinat persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, prin care acestea pot cumpăra produsele dorite fără a utiliza aplicația. În acest mod, Kaufland vine în sprijinul celor care nu folosesc instrumente digitale de plată. Serviciul este disponibil momentan în 58 orașe din țară, cu un sortiment ce include peste 12.000 produse, urmând a fi extins. Până acum au fost înregistrate peste 120.000 de comenzi prin acest program, cel mai folosit fiind în orașe precum București, Constanța și Ploiești.
Despre Glovo
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii, care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Despre Kaufland
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 178 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul companiei este să implementeze cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.