Cu ocazia sărbătorilor de Paște, Glovo și Coca-Cola își unesc forțele într-o inițiativă comunitară menită să ofere mese familiilor sprijinite de SOS Satele Copiilor România. Pentru fiecare comandă de mâncare plasată prin Glovo care include un produs Coca-Cola, SOS Satele Copiilor va primi o contribuție pentru a oferi mese și alimente beneficiarilor organizației.
SOS Satele Copiilor este beneficiar al programului de impact social Glovo Access, inițiativă prin care Glovo pune la dispoziția ONG-urilor propria infrastructură logistică. Prin Glovo Access, organizațiile pot beneficia de livrări gratuite de mese calde, alimente și produse esențiale.
Campania se desfășoară până pe 21 aprilie și îi invită pe utilizatorii Glovo să susțină această cauză adăugând un produs Coca-Cola la comanda lor de mâncare. Pentru fiecare băutură comandată, Coca-Cola va dona o parte din sumă către SOS Satele Copiilor România, până la 30.000 €, pentru a sprijini pregătirea și distribuirea meselor.
SOS Satele Copiilor este cea mai mare organizație din lume dedicată sprijinirii copiilor și tinerilor care au pierdut îngrijirea parentală sau sunt în risc de a o pierde, asigurându-se că aceștia cresc cu sprijinul, relațiile și grija de care au nevoie pentru a deveni cea mai bună versiune a lor.
Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România: „În activitatea noastră de zi cu zi, suntem, prin specialiști, aproape de familiile cele mai vulnerabile. Obiectivul principal al intervenției noastre este ca aceste familii să rămână unite, iar copiii să nu fie separați de părinți. Vorbim de familii care nu au minimul necesar unei vieți decente, copii care renunță la școală pentru că nu au îmbrăcăminte, hrană zilnică, rechizite, curent electric pentru a-și face temele. Pentru a reuși să depășească greutățile, părinții au nevoie de sprijin specializat și de resurse pentru a depăși situațiile de risc. Prin campania „Hai să-i ajutăm împreună pe cei care au nevoie”, Glovo și Coca-Cola ni se alătură în demersul nostru și le mulțumim pentru implicarea valoroasă – timp de 6 luni, vom acoperi pachetul zilnic de hrană de bază pentru 100 de copii din programele SOS Satele Copiilor din județul Bacău.”
Ioana Diaconescu, Coordonator Impact & Sustenabilitate Glovo (Europa de Sud-Est): Prin programul Glovo Access, sprijinim ONG-urile și entitățile sociale, folosind tehnologia și rețelele logistice proprii. Acest proiect conectează, practic, organizații sociale cu partenerii Glovo, oferind o soluție atât pentru reducerea risipei alimentare, cât și pentru combaterea insecurității alimentare. Inițiativele noastre de impact și sustenabilitate – și Glovo Access implicit – sunt fundamentate pe ideea că tehnologia și inovația pot fi folosite nu doar pentru a răspunde nevoilor economice, dar și pentru a genera un impact social. De aceea, ne bucurăm să lansăm această campanie, prin care utilizatorii Glovo sunt invitați să contribuie direct, de Paște, la bunăstarea unor comunități vulnerabile – beneficiari ai SOS Satele Copiilor – și suntem onorați să avem Coca-Cola România ca partener în acest demers.”
Prin această colaborare, Glovo și Coca-Cola vin în sprijinul a peste 100 de beneficiari ai SOS Satele Copiilor, asigurându-le nevoile alimentare pentru următoarele 6 luni.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație multi-categorie inovatoare care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, precum și de la diverse magazine specializate. Viziunea Glovo este de a construi cea mai mare piață online pentru a oferi tuturor acces la orice în orașul lor în câteva minute. Înființată în 2015 în Barcelona, compania este prezentă în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul ei include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferă brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferă, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.
Își adaptează în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturi, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrează pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii de îmbuteliere, are peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.