București, 8 noiembrie: În contextul digitalizării și a pericolelor generate de accelerarea diseminării informației în online, platforma OLX Business își propune să sprijine managerii de e-commerce prin lansarea unui curs intensiv, conceput în colaborare cu experți din companii de top. Cursul gratuit Reputația în eCommerce – Provocări, soluții, oportunități pentru antreprenorii digitali pune la dispoziția managerilor și antreprenorilor expertiza unora dintre cei mai cunoscuți lideri din diverse industrii, pentru construirea și menținerea unei bune reputații în e-commerce.
Strategia de management a reputației online este diferențiatorul oricărei companii în fața competitorilor, influențează vânzările, atrage clienți și colaboratori și sedimentează relația cu aceștia. În era tehnologiei, tot mai multe afaceri trec în mediul online, datorită oportunităților de promovare și vânzare care le depășesc pe cele din mediul fizic. În același timp, reputația companiilor este vulnerabilă, iar antreprenorii trebuie să cunoască modalitățile prin care își pot proteja compania într-un mod eficient.
Pentru a ajuta antreprenorii să consolideze imaginea afacerii în online, OLX Business lansează cursul intensiv gratuit Reputația în eCommerce – Provocări, soluții, oportunități pentru antreprenorii digitali. Cursul analizează principalele provocări cu care se confruntă managerii și antreprenorii din domeniul e-commerce și oferă soluții și oportunități de dezvoltare, gândite împreună cu specialiști din diverse domenii și lideri din companii de top. Persoanele care se înscriu în program vor primi recurent câte o resursă pe parcursul a 3 săptămâni astfel că la finalul programului vor avea la îndemână o colecție de materiale complementare pentru a-și dezvolta o strategie eficientă de management al reputației companiei.
Mai multe detalii despre consultanții parteneri OLX Business, care au participat la dezvoltarea ghidurilor din cadrul programului:
Laura Ștefan, Managing director – Accace România, analizează cele mai mari provocări pentru o afacere din perspectivă juridică, fiscală și contabilă, oferind inclusiv soluțiile practice pentru acestea: O gestionare defectuoasă a ariei juridice poate afecta negativ imaginea companiei. De exemplu, dacă nu se respectă prevederile legislației privind protecția datelor cu caracter personal, afacerile riscă numeroase amenzi din partea autorităților abilitate.
Cătălina Bănuleasa, Consultant UX/CX/EX – The Institute of Design, oferă antreprenorilor sfaturi legate de oferirea unei experiențe pozitive de achiziție, punând accent pe aspectul și funcționalitățile magazinului online: Un magazin online dezvoltat ținând cont de brand, produse, specificul businessului, trenduri și competiție, dar mai ales de consumatori și de nevoile lor, va avea de câștigat, întrucât va reuși să vândă mai mult, mai rapid și să fie apreciat de clienți.
Cristian Herghelegiu, CEO – Dendrio Solutions, le împărtășește antreprenorilor expertiza sa în domeniul securității cibernetice, explicându-le cum să prevină și să gestioneze atacurile cibernetice: Orice incident de securitate reușit de către un atacator afectează reputația și imaginea unei companii. Pe lângă acest aspect, compania poate înregistra și pierderi financiare semnificative, consecințe juridice și pierderi indirecte legate de brandul companiei și încrederea clienților și a partenerilor de afaceri.
Viorela Lucescu, Head of Marketing & Growth – Innoship, oferă sfaturi valoroase legate de livrarea produselor din magazinele online: Trendul de creștere pe piața de eCommerce va pune o presiune mare asupra serviciilor conexe precum cele de livrare și nu numai. Succesul în mediul extrem de competitiv al comerțului online depinde de abilitatea ta și a brandului tău de a oferi o experiență de cumpărare, dar și post-cumpărare excelentă.
Gabriela Barbu, Director Proiect Economie Circulară – Decathlon România, pune accent pe latura de sustenabilitate a businessurilor, un aspect important pentru construirea unei bune reputații: Este vorba despre furnizarea de produse și servicii etice care vor îndemna consumatorii către sustenabilitate și spre o schimbare a comportamentului, ajutându-i astfel să trăiască o viață mai „durabilă”.
Alin Becheanu, Head of Fraud Monitoring & Prevention – ING România, abordează o temă de actualitate, protecția afacerii și a clienților de frauda online: Tentativele de fraudă asupra unui comerciant online afectează încrederea generală a consumatorilor în brandul respectiv. Siguranța sporită oferită clienților este un factor esențial pentru crearea loialității, iar scăderea încrederii va avea repercursiuni asupra afacerii, în ceea ce privește diminuarea vânzărilor și va culmina cu pierderea clienților.
Alexandru Negrea – Consultant & Trainer Social Media – Social Smarts, oferă lecții valoroase despre cum poți ieși în evidență într-o piață competitivă: Avantajul unei piețe competitive este că poți studia foarte atent concurența înainte să pornești propria afacere și poți să înveți ceva din asta – cum poți avea un parcurs mai bun, cum poți implementa din start soluțiile pe care concurența le-a implementat prin trial & error.
OLX Business este platforma care își propune să sprijine antreprenorii români, ajutându-i să își dezvolte în mod eficient și convenabil afacerea în mediul online. Cu peste 14 milioane de utilizatori activi pe lună, 6 milioane de anunțuri postate lunar și vizite de la aproximativ 90% dintre utilizatorii de internet din România, OLX nu este doar o piață virtuală de desfacere, ci o comunitate unde antreprenorii și clienții comunică mai ușor. OLX Business sprijină afacerile, dezvoltând constant tool-uri și funcționalități, precum managementul anunțurilor, rating de vânzător sau livrarea sigură și ușor de urmărit, prin companii de renume. Descoperă mai multe detalii despre avantajele OLX Business.