București, 1 septembrie 2022 – Pentru al cincilea an la rând, Procter & Gamble a continuat proiectul O sală de clasă ca acasă, transformând un nou spațiu într-o lume magică pentru elevii din clasa pregătitoare. Ediția 2022 a campaniei a beneficiat de parteneriatul cu dm România astfel încât, din septembrie, copiii care vor păși pentru prima dată pe treptele Școlii Gimnaziale Giera, din județul Timiș, se vor bucura de un univers al poveștilor și al învățării prin joc.
Cu implicarea arhitectului Miruna Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost complet renovat și redecorat – de la pardoseală și pereți până la mobilier și elemente decorative. Arhitectura și design-ul clasei transmit sentimentul unei pauze reale de la un mediu tipic școlar, oferindu-le astfel copiilor un spațiu în care să își poată contura viitorul.
„Responsabilitatea socială în dm alocă un spațiu special dedicat celor mici, prin diferite acțiuni, multe din ele cu caracter recurent. Copiii reprezintă viitorul, însă educația e cea care asigură acest viitor, iar proiectul O sală de clasă ca acasă ne-a oferit posibilitatea de a da o mână de ajutor în comunitatea din Giera, județul Timiș, copiilor ce aveau nevoie de această sală și de dotările necesare desfășurării activității de învățare, atât de necesară pentru o bună dezvoltare a micuților și pentru întâmpinarea abandonului școlar”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Herbal Essences®, SK-II®, Tide®, Vicks® și Whisper®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.
Despre dm România
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu peste 1 000 de angajați și mai mult de 120 de magazine active.