Webhelp, unul dintre principalii actori globali în servicii de gestionare a relaţiei cu clienții, a obținut certificarea « Engagé RSE », calificativul « Exemplar », acordată de Association Française de Normalisation (AFNOR) pentru Regiunea Francofonă.
Acest titlu este rezultatul unui angajament solid, urmărit încă de la crearea Webhelp de către cei doi fondatori ai săi, Olivier Duha și Frédéric Jousset, prin integrarea politicii de responsabilitate socială corporativă (CSR) în centrul modelului de afaceri al Grupului și al managementului său strategic.
AFNOR a evaluat activitățile de CSR ale filialelor Webhelp din România, Franța și Maroc și, în urma auditului, a acordat grupului Webhelp cel mai înalt nivel al certificării, unul rar obținut la o prima evaluare, pe baza a 4 axe:
- Impactul pozitiv al sediilor Grupului in comunităţi: crearea de locuri de muncă, noi meserii și noi competențe locale ;
- Respectul faţă de angajaţi: angajaţii se află în centrul strategiei de îmbunătățire a relațiilor cu clienții și a inovațiilor propuse.
- O organizaţie care atrage talente și care garantează dezvoltarea personală prin promovări și oportunități de creștere
- Monitorizarea precisă a performanţei prin angajamente cuantificate și intrumente de monitorizare ce vizează aspectele sociale, economice, de sănătate și de siguranță, calitatea vieții la locul de muncă și aspectele de mediu.
Vincent Bernard, CEO Europa de Sud & Africa Centrală şi de Est, salută această certificare: “Angajamentul nostru pentru CSR a prins rădăcini în cadrul companiei și a devenit mai puternic de-a lungul anilor. Anul acesta, el se reflectă în acest rating de 3 stele, care răsplatește dedicarea tuturor filialelor ce formează Webhelp Regiunea Francofonă. Îi felicit și le mulțumesc angajaților noștri și îi indemn să continuam să întruchipăm filosofia noastră Think Human!”.
Prezent în 50 de ţări, cu 170 de sedii şi 65,000 de angajaţi, Webhelp este dedicat promovării diversității şi egalității în toate zonele în care activează. Angajamentele Grupului sut structurate în jurul a patru piloni:
- Oamenii : Grupul depune eforturi pentru a crea un viitor și un traseu profesional pentru persoanele cu acces dificil pe piața muncii dar și pentru a crea cel mai bun mediu de lucru posibil pentru echipele sale, cu precadere, prin intermediul programului global WebHEALTH
- Planeta : Grupul a implementat o politica de reducere a emisiilor ce vizeaza neutralizarea lor si construieste un cadru de schimbari ce urmează traiectoria de 1.5°C/2°C
- Progres : Practici de piață mai etice- în special în ceea ce privește protecția datelor și corupția. Webhelp își alege partenerii dintre aceia care respectă aceleași reguli de conduită.
- Fundaţia Think Human : punerea în aplicare a acțiunilor comunitare ce favorizează educația și reintegrarea socială în fiecare dintre țările în care Webhelp este prezent, în special prin intermediul Fundației Think Human. Grupul Webhelp este semnatar al Cartei Diversității și a aderat la Pactul Global al Organizației Națiunilor Unite.
Despre Webhelp
Facem afacerile mai umane pentru cele mai grozave mărci din lume
Trăim într-o eră a conectivității rapide și a inteligenței artificiale. În prezent, experiențele umane au și mai multă putere pentru a face ca mărcile să prindă viaţă în inimile și în minţile clienților.
Webhelp este dedicat să facă afacerile mai umane.
Datorită acestei dedicări, Webhelp îmbogățește experiența client și construiește soluții de business ce aduc valoare adăugată pe termen lung pentru cele mai dinamice companii.
Webhelp este un partener ce furnizează o gamă extinsă de servicii, care include de la soluții de customer experience, moderare social media, până la managementul plăților.
Sute de mărci globale au încredere în Webhelp mulțumită oamenilor săi, culturii în care aceștia își desfășoară activitatea și ideilor și tehnologiei puse în slujba lor.
Webhelp consideră că Inteligența Emoțională creează un impact de durată, iar abilitatea sa de a combina implicarea umană aparte cu tehnologia adecvată este ceea ce face diferența reală pentru clienții săi.
Alegând Webhelp, aceștia au access la pasiunea și experiența a 64 000 de inovatori care schimbă regulile jocului din peste 170 de sedii din peste 50 de țări. Fiecare dintre ei este determinat să contribuie cu inteligența, empatia și experiența sa, în fiecare zi.
Webhelp investește în oameni și în mediul în care lucrează, deoarece atunci când oamenii prosperă, acest lucru are un impact puternic asupra lor, asupra clienților lor și asupra afacerilor partenerilor lor.
Webhelp crede că a face afacerile mai umane se traduce într-o experiență client superioară și la o abordare mai sănătoasă.
Webhelp este lider european în industria sa, cu un venit de 1,5B EUR în 2019, și vizează o poziție de lider la nivel mondial.
În prezent, Webhelp este deținută de managementul său și de GBL, un important fond de investiții la nivel mondial, începând cu noiembrie 2019.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.webhelp.com
Despre Certificarea RSE
Certificarea « Engagé RSE » are la bază standardul ISO 26000, singura referință internațională stabilită prin consens cu privire la responsabilitatea socială a organizațiilor.
Această certificare este, de asemenea, în concordanță cu principalele sisteme internaționale de referință (Global Compact, GRI Standards, Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Organizației Națiunilor Unite și sistemul de reglementare pentru Declarația de Performanță Financiară Suplimentară).